torsdag den 14. september 2017

Så er min barsel slut!

ØV ØV ØV ØV! Min barsel er slut!

Tøjet er fra www.siadelux.dk 

Min barsel er slut. vræl! Sådan er det jo og jeg vidste jo godt jeg ikke kunne være på barsel for alt tid. Er nu heller ikke sikker på jeg ville trives med det. For ja jeg glæder mig da også til at komme tilbage på arbejde. Det trælse er bare at jeg skal til at undvære lille A! Jeg har aldrig haft et særligt stort behov for at få mine børn passet. Hvad med voksen tid og parforholdet? Ja måske er der ikke så meget kærestetid, men vi finder den alligevel f.eks. når børnene sover. Jeg vil være sammen med mine børn mest muligt. Derfor har jeg også kun været væk fra lille A få gange. Er ikke et sekund i tvivl om han nok skal klare sig i vuggestuen. Nej det er mor her det bliver aller hårdest for. DYBT SUK!!! 

Føler at jeg er blevet frarøvet en stor del af min barsel. Jeg er været rigtig syg med mit stofskifte, både for højt og for lavet. Til dem der ikke rigtig kender til stofskiftesygdomme kan jeg fortælle en gennemgående ting og det er dødelig træthed. Man bliver simpelthen så vanvittig træt at det ikke kan beskrives. Stofskifte syg og mor til 3 børn er bare en virkelig dårlig cocktail. Det har været så hårdt! Nogle dage har bare handlet om overlevelse til manden kom hjem. Ville ønske jeg kunne kigge bare på min barsel og tænke det var skøn tid. Det kan jeg selvfølgelig godt, men nøj hvor har det bare været virkelig hårdt. Nu hvor jeg er ovenpå igen og synes nu skal vi rigtig hygge lille A og jeg, ja så er min barsel slut! Jeg nyder den sidste tid jeg har med ham inden jeg starter på arbejde og han i vuggestuen. Suger hvert et øjeblik og hvert ansigtsudtryk til mig. Håber lige så stille at tiden går langsommere og jeg har tid til at opfange det hele. De bliver så hurtigt store!!!!

Tak fordi du læste med. Hvordan har du fået det bedste ud af din barsel?

På Gensyn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar